Крітерії оцінки

                                                    Критерії оцінки знань студентів з дисципліни   «травматологія та ортопедія»  та «ВПХ» 

Оцінка за модуль визначається як сума оцінок поточної навчальної діяльності (у балах ) та оцінки підсумкового модульного контролю (у балах), яка виставляється при оцінюванні теоретичних знань та практичних навичок відповідно до переліків, визначених программою дисципліни.

Максимальна кількість балів, що присвоюєтся студентам при засвоєнні модулю ( залікового кредиту ) - 200, в тому числі за поточну навчальну діяльність - 120 балів (60%), за результатами модульного підсумкового контролю - 80 балів (40%).

Поточний контроль здійснюєтся на кожному практичному занятті відповідно конкретним цілям з кожної теми. При оцінюванні навчальної діяльності студентів небхідно надавати перевагу стандартизованим методам контролю: тестуванню, структурованим письмовим роботам, структурованому за процедурою контролю практичних навичок в умовах, що наближені до реальних.

Оцінюваная поточної навчальної діяльності:

Вага кожної теми в межах одного модуля має бути однаковою і визначаєтся кількістю тем в модулі. Оцінювання поточної навчальної діяльності студентів описується у робочій навчальній програмі з дисципліни.

При засвоєнні кожної теми модуля за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за 4-ри бальною традиційною шкалою, які потім конвертуються у бали в залежності від кількості тем у модулі. В програмі була застосована така система конвертації традиційної системи оцінки у бали:

Традиційна оцінка

Конвертація у бали

“5”

13

“4”

11

“3”

8

“2”

0

Максимальна кількість, яку може набрати студент при вивченні модуля дорівнює 120 балам. Вона вираховується шляхом множення кількості балів, що відповідають оцінці "5", на кількість тем у модулі з додаванням балів за індивідуальну самостійну роботу.

Мінімальна кількість балів; яку може набрати студент при вивченні модуля, вираховується шляхом множення кількості балів, шо відповідають оцінці "3", на кількість тем у модулі.

Оцінювання індивідуальної самостійної роботи студентів

(індивідуальних завдань).

Кількість балів за різні види індивідуальної самостійної роботи студента (СРС) залежить від її обсягу і значимості, але не більше 3 балів за усі види СРС. Ці бали додаються до суми балів набраних студентом за поточну навчальну діяльність.

Оцінювання самостійної роботи.

Оцінювання самостійної роботи студентів, яка передбачена в темі поряд з аудиторною роботою, здійснюється під час поточного контролю теми на відповідальному аудиторному занятті.

Оцінювання тем, які виносяться лише на самостійну роботу і не входять до тем аудиторних навчальних занять, контролюється при підсумковому модульному контролі.

Підсумковий модульний контроль.

Підсумковий модульний контроль здійснюється по завершенню вивчення всіх тем модуля на останньому контрольному занятті з модуля.

До підсумкового контролю допускаються студенти, які виконали всі види робіт, передбачені навчальною програмою, та при вивчені модуля набрали кількість балів, не меншу за мінімальну.

Форма проведення підсумкового контролю має бути стандартизованою і включати контроль теоретичної і практичної підготовки. Конкретні форми підсумкового модульного контролю визначаються у робочій програмі.

Максимальна кількість балів підсумкового модульного контролю дорівнює 80.

Підсумковий модульний контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 50 балів.

Оцінювання дисципліни.

Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму з дисципліни, конвертується в традиційну чотирибальну шкалу за абсолютними критеріями як наведено нижче у таблиці.

Бали з дисципліни.

Оцінка за чотирибальною шкалою

Від 170 до 200 балів

"5"

Від 140 до 169 балів .

"4"

Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент

"3"

Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент

"2"

 

Comments